Det Oversete Marked

6. Maj 15:15Radisson Blu Room 3

Er det sandt, at der kun er en begrænset efterspørgsel på ikke-mandlige artister/musikere i alderen 40+? Hvordan adskiller samme forbrugersegments forbrug af andre kunst- og kulturprodukter sig fra deres musikforbrug? Kan vi sige noget meningsfyldt om en eventuel sammenhæng mellem kvinders manglende repræsentation i musikbranchen og kvinders musikforbrug? Efterspørger Kvinder 40+ bare ikke artister/musikere at spejle sig i? Er der et overset marked og - hvis ja - hvordan opnår man kontakt til det segment forbrugere? Hvem/hvilke aktører kan stimulere det marked? Er der en overset publicservice-forpligtelse?
 
I panelet: Kristian M. Moltke Martiny/Phd. i filosofi og neurovidenskab, stifter af EnacLab, Inga Vind/Administrerende direktør (CEO) TV2 Østjylland, Mikkel Wad/Head of Live & International Exploitation/W.A.S. Entertainment, Lena Brostrøm/Bestyrelsesleder SPOT Festival, Gustav Lützhøft/Ledende redaktionschef for Kultur, debat og musik, DR.
 
Moderator: Gry Harrit / Forperson for Foreningen Musikbevægelsen af 2019
 
Præsenteret af Foreningen Musikbevægelsen af 2019 i samarbejde med Promus & SPOT+

Gry Harrit

Foreningen Musikbevægelsen af 2019

Gustav Lützhøft

DR

Mikkel Wad

W.A.S. Entertainment

Lena Brostrøm

SPOT

Inga Vind

TV2 Østjylland

Kristian M. Molkte Martiny

EnacLab